La Canonniere

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Paris, France

canonniere.fr
Restaurant· Bistro· Wine bar· French restaurant· Wine cellar

La Canonniere Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

La Canonniere is located in Paris, France on 57 Rue de la Fontaine au Roi. La Canonniere is rated 4.6 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

57 Rue de la Fontaine au Roi

Phone

+33 983220509

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

No wheelchair-accessible car park

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsOrganic dishesSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

K

Kristin Cairns

What an incredible discovery! This cool yet unpretentious wine bar boasts a 12-seater, wraparound bar, custom-made by a friend of the owner’s (in addition to several high-top tables) and a luxuriant wall of plants. Once the decor has put you in total relaxation mode, the inventive and exquisite dishes will knock your socks off, as will the lovingly curated collection of natural wines. Flawless service and a heartfelt welcome make this place an absolute winner!

N

Nicolas Guillemont

Great little bar. Amazing wine selection, simple fresh and fine food... Strongly recommend

M

Morgan Ottenbacher

Amazing little place. We had the risotto and sausage. The chef walked us through the menu in English and provided wine recommendations to go along with our food. Can’t say enough good things about how special the food is. Photos are a little dark.

R

Ruben de Bliek

Great wine, good food (could be a little more), perfect atmosphere!

J

Josen Kap

Good products, good wines but too expensive

L

Liusia Zakharova

Good organic vine ,good food

V

Virginie Vinson

Très belle découverte. J’y suis allée quatre fois depuis juin, et nous nous sommes régalés à chaque fois. Risotto delicieux et agréablement léger:) Je recommande aussi les couteaux qui sont à tomber! Et pour finir ne manquez pas le dessert au chocolat recomposé très original, fort en chocolat comme on les aime, et très fondant. Compte y revenir très bientôt :)

A

Arnaud Morisse

Quelle excellente surprise ! Pour 18 euros au déjeuner on se régale! Les places au comptoirs pour contempler le chef au turbin sont évidemment les meilleures. Ici on ne triche pas, et pas de droit à l'erreur. La déco du lieu est très agréable et soignée avec une large place laissée aux bouteilles de vin (nature il va de soi!). Enfin, le plus important, dans l'assiette c'est la régalade avec cette pointe d'originalité qui peut faire découvrir de nouvelles saveurs ! C'est le très bon plan économique de la rue!

Popular Topics Mentioned

Open hours