La 12Zen

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Teste-de-Buch, France

facebook.com
Seafood restaurant

La 12Zen Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

La 12Zen is located in La Teste-de-Buch, France on Digue centrale, 41 Avenue des Pêcheurs. La 12Zen is rated 4.8 out of 5 in the category seafood restaurant in France.

Address

Digue centrale, 41 Avenue des Pêcheurs

Price range

$$$

Phone

+33 788499615

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

Healthy optionsOrganic dishesSmall platesWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Maria Borok

Omg, such a great and affordable place to try oysters, whelks, winkels and pate. Everything is delicious the place is an outside terrace in front of the water with ducks. Very cosy and staff is very friendly. Absolutely recommended

S

Steven Purdy

I'd never tried oysters before and was looking forward to the experience. The waitress offered is the menu and made us aware of the specials board which had a selection for 10 . Thoroughly enjoyed oysters, winkles, welks and jumbo prawns with bread, garlic butter and lemon. Delicious!

K

Kyekyeku

Super oysters in a cool relaxed typical cabane.

E

Emeline Hainon

Un lieu que je recommande sans hésitation. Un personnel charmant, souriant. C'est un endroit chaleureux. J'ai pu être dépaysé lors de ma dégustation d'huîtres et de bigorneaux. Les produits de la mer sont d'une qualités génial. Les huîtres sont d'une finesses. Vous pouvez y aller les yeux fermés. Merci à l'équipe pour votre sourire. A bientôt

L

Lucie Hourbeigt

Bon accueil, terrasse avec une vue sympa, qualité des produits servis irréprochable ! Prix plutôt compétitifs ! Je met 4/5 car nous étions trop proches des autres clients, les tables sont trop serrées, surtout avec la crise que nous traversons, mais je signale que nous n'étions pas non plus les uns sur les autres ! juste un peu trop proche. Un grand merci a cette équipe de jeunes souriants et accueillant, nous avons fait une dégustation au top !

U

Un Lyonnais

C’était parfait ! Huîtres , bulots, crevettes , petite terrine , un verre de vin blanc , un soir en amoureux juste avant d’aller sur la dune du Pilat. Des produits frais , un service au top et pour un petit prix

E

Eric PERNIN

Accueil très sympathique. Ambiance simple et conviviale. Exactement ce qu'on attend d'une \cabane à huîtres\. Frais et bon. Nous avons passé un bon moment. On recommande.

P

Philippot Andrée

On a adoré ! La dégustation d'huîtres que du bonheur ! Et grâce à Pauline nous mangeons des huîtres tout l'hiver dans le Lot...merci

Popular Topics Mentioned

Open hours