Restaurant Skipperstuen

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Hundested, Denmark

restaurantskipperstuen.dk
Restaurant· European· Seafood

Restaurant Skipperstuen Reviews | Rating 3,9 out of 5 stars (7 reviews)

Restaurant Skipperstuen is located in Hundested, Denmark on Lynæs Havnevej 3D. Restaurant Skipperstuen is rated 3.9 out of 5 in the category restaurant in Denmark.

Address

Lynæs Havnevej 3D

Price range

$$

Phone

+4547984016

Open hours

...
Write review Claim Profile

E

Eric Falkjar

Had the shrimp. It was okay but had been frozen. Not fresh.

M

Margit Kjeldsen Ulstrup

Det var en hyggelig aften med smuk solnedgang set fra restaurantens vinduer ud over Lystbådehavnen Lynæs .. Jeg er kørestolsbrugere, kan bestemt anbefale stedet, de finder rampen frem, finder borde der passer ind til hver gæst smil .. Og maden Mums at sætte tænderne i en bør bøf var en drøm .. Deres fisk og kammuslinger var høj klasse .. Et besøg værd ..

P

Pia Bang

Fik den bedste rejecocktail jeg har gået længe . Min dampede rødspætte med hollandaise manglede asparges og havde fået lidt stegte grøntsager istedet . Både fisk og rejer var velsmagende.

T

Tora Brønlund

Meget meget meget sur betjening, bange for vi sagde noget forkert.... Hun hedder kajta kunne jeg høre, og den anden unge pige ville hellere snakke med sine venner fremfor at servere, der manglede rødbeder salt og peber på bordet. Man følte sig ikke velkommen Maden var fantatisk, men en dårlig stemning med en sur tjener kan ødelægge den ellers fantatiske mad.

C

Claus Hobel

Vi holdt min fars 90års fødselsdagen her. Vi havde aftalt menuen med Skipperstuen. Menuen levede til fulde op til forventningerne, veltillavet og meget smukt anrettet. Fin betjening og en fair pris.

S

Susanne Fangel Christensen

Skøn restaurant med udsigt over marinaen i Lynæs Havn . Fantastisk stjerneskud., høflig betjening.

J

John Rasmussen

Dejligt stegt flæsk. Super opmærksom personale Bliver ikke sidste gang vi skal spise der.