Molen Hundested

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Hundested, Denmark

molenhundested.dk
Restaurant· Wine bar· Cafe

Molen Hundested Reviews | Rating 3,6 out of 5 stars (7 reviews)

Molen Hundested is located in Hundested, Denmark on Nordre Beddingsvej 19. Molen Hundested is rated 3.6 out of 5 in the category restaurant in Denmark.

Address

Nordre Beddingsvej 19

Phone

+45 91957539

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsToilets

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuSpiritsVegetarian optionsWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

D

Dana Nan

Amazing seafood. We tried the shared seafood plate for 2 persons and were surprised by the quality, taste and presentation. Looking forward to visit again

P

Pancho Castellanos

Great fish and seafood Very nice and friendly service, will definitely come back. Views to the harbor make a great atmosphere Great experience overall

A

Anna-Regitze Voss

Jeg havde i dag mit første besøg på Molen. Helt fantastisk service og lækker, lækker mad. Jeg er vegetar og de kunne med det samme trylle "3 klemmer du aldrig glemmer - vegetar edition" frem. Personalet var venligt, rart og kompetent. Da vi var færdige med at spise og skulle nyde vores kaffe i solen, var der endda også den dygtigste musiker, der kom forbi og optrådte. Helt fantastisk oplevelse med en skøn atmosfære. Vil anbefale stedet til alle!

J

Jonas Thomsen

Hyggeligt sted, hyggelig stemning og rigtig dejlig mad! Jeg fik et stjerneskud, og det smagte fremragende. Ser frem til næste besøg på Molen i løbet af sommeren.

S

Stephanie Vinther

Helt fantastisk fiske "tapas" til to personer, og mere end rigeligt mad. Der var en del nye på job som skulle tjekke op på flere ting, men de var så super søde og smilende alle sammen.

S

Sabrina Back Iversen

Vi var 3 dernede der bestilte burger. Vi fik 2 med kylling og 1 med oksekød. De smagte super godt og betjeningen var i top. Det kan klart anbefales herfra

C

Carsten Christiansen

Dejligt nyt sted, med fabelagtig mad og en fantastisk betjening. Ligger lige ud til havnen, så udsigten er også skøn. Kan varmt anbefales.