Histoire 2

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Chantilly, France

histoire2.business.site
Restaurant· Bar· French restaurant· Brewery· Tea house

Histoire 2 Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Histoire 2 is located in Chantilly, France on 28 Avenue du Maréchal Joffre. Histoire 2 is rated 4.6 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

28 Avenue du Maréchal Joffre

Price range

$$

Phone

+33 344217968

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteDogs allowedGender-neutral toiletsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

K

Karl Knoedler

A great lunch (before 1400) with an outing to the Chateau. Great hosts, great food.

S

S. H.

Casual restaurant with generally good “plat du jour”. Friendly staff

D

David Sutherland

Cosy and original Some really tasty cuisine and easy eating options too. ... if you have a cappuccino take the kne with REAL Chantilly cream

P

Pablo Gutiérrez Ruiz E.

Nice cozy cafe

M

mamad zoulou

Exelent!

A

Anne-Sophie D

Les plats/menus à emporter sont très très bons. Je ne connais, pour le moment, que le restaurant avec les plats à emporter et on peut y aller les yeux fermés. Les plats sont très bons avec une belle proportion. Le service est parfait ainsi que l’accueil. Je recommande à 100%

J

Jean-François PRIVE

Un moment de plaisir où se régaler ! Plat du jour attractif (rôti parfaitement grillé au miel et aux légumes provençaux, café gourmand), cadre cosy très agréable, tranquille, on peut emprunter les livres de la bibliothèque. Personnel sympathique. Tarifs très corrects. Adresse à conserver.

E

elo die

Au top du top :-)!!!!!! En livraison ou à emporter pendant cette période de pandémie : bravo à toute l’équipe !! Nous avons adoré notre repas de St Valentin . Toutes les petites attentions sont adorables . Et quel repas !!! Fais maison avec des produits de qualité . A notre prochaine escapade, nous reviendrons avec un espoir de manger en terasse. Merci encore ! Et continuez !

Popular Topics Mentioned

Open hours