Grill de l'Etrier

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Libourne, France

grill-de-l-etrier.poi.place
Barbecue restaurant· Mediterranean restaurant· Restaurant· French restaurant

Grill de l'Etrier Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

Grill de l'Etrier is located in Libourne, France on 21 Place Decazes. Grill de l'Etrier is rated 4.1 out of 5 in the category barbecue restaurant in France.

Address

21 Place Decazes

Price range

$$

Phone

+33 557512699

Service options

Dine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Sandra Dove

Lovely meal, great to see your food being part cooked over the fire even in summer! Friendly service, just a little slow but we weren't in a hurry. Would go back if ever in the area.

D

Dave Emeny

Warm welcome as we arrived and a log burning fire. Very nice set lunch for 18 euros the whole menu was interesting and we will return for dinner in the future.

J

Jayne Rideout

Cosy little gem in Libourne serving delicious French cuisine with excellent service. Their 18.50 menu is good value for a mid week dinner...a 'must try' restaurant!

A

Annabelle B

Restaurant chaleureux, personnel agréable et sympathique. La cuisine au feu de bois est excellente. Rien à dire sur la qualité des plats ! Tournedos et dorade au menu, cuisson parfaite. Par contre les desserts... La crème brûlée était ratée (liquide) et les boules de glaces ressemblaient plutôt à des \pâtés\ de glace. Dommage de finir le repas sur une mauvaise note

M

Marie-Annick DEBET-AUREJAC

Très bonne soirée

S

Sylvain GARENNE

Restaurant que je conseille.... Un régal pour les papilles ! Un sans faute ! Cuisine rafiee et remarquable. Le désert est digne d'un pâtissier notamment la crème brûlée et le baba au rhum !!!

A

Ana BENAMAR

Nous avons été très bien accueillis, la patronne est adorable et souriante. Qui plus est les mets sont délicieux. Nous avons passés un très bon moment à l'Etrier.

F

Françoise Camburet

Endroit très sympathique. Convivial. Chaleureux et de bon petits repas au coin de la cheminée.

Popular Topics Mentioned

Open hours