Espace Gourmand

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Flour, France

lespacegourmand.com
Restaurant· Bar· Pizza restaurant· French restaurant

Espace Gourmand Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Espace Gourmand is located in Saint-Flour, France on 2 Place Odilon de Mercœur. Espace Gourmand is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

2 Place Odilon de Mercœur

Price range

$$$

Phone

+33 471604905

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholAll you can eatBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodSalad barSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Marwan Soliman

Great food and very friendly service My wife said her hamburger was one of the best she ever had!

B

Bob Van De Wetering

Brood van gister, bread from yesterday, pain d'hier. Pizza meer rauw dan gaar, pizza more raw then good baked. Pizza tres mauvais! I never come back again, disgusting place. One positive thing. Didn't have to pay for the pizza.

J

José Nunez

Correct.

T

Thierry Job

De passage depuis plus de 10 ans sur la route de l'Espagne, nous sommes toujours très bien accueilli pour déguster des plats régionaux et plus classiques avec un rapport qualité prix excellent. Cuisine maison et desserts très généreux ! On se revoit l'année prochaine. Merci pour tout.

M

Moo Sko

Très bon accueil. Super sympas, souriants, serviables. Repas copieux.

H

Hervé Demarthe

Très beau restaurant avec tres grand parking surtout très bon repas succulent du début jusque la fin et un super tarif pour le repas en faite jamais vu une addition pareille pour un repas aussi complet et tout le personnel est vraiment a la hauteur très sympathique et dynamique Dommage que c'etait a 120 kms de notre gite on serai revenu avec grand plaisir Bonne continuation ne changer rien c'est le top Je recommence a 100% LES NORDISTES

S

Sib m

Excellent burger, les frites étaient sublimes et le service impeccable !! A revenir sans modération.

C

Celine Molet

Tout simplement bon, copieux, agréables, souriants, sympathiques, et petit , ils acceptent les chiens. Nous amenagerons notre prochain voyage vers le sud pour pouvoir revenir.

Popular Topics Mentioned

Open hours