Lyon, France
20 Quai Jules Courmont
N/A
+33 426992424
Outdoor seatingDine-in
Bar on siteGood for kidsToilets
Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet
AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine
The lobster starter is one of the best things I have ever tried in my life. I wish I could eat it every single day! Thank you! I will remember this place for sure!
like
Have you already book your table at Epona restaurant? You will be delighted with Executive Chef Charrois's menu and the wine selection made by sommelier Julien Pierrel and even be able to give your feedback to the chef after your meal. We took the daily lunch menu and we enjoyed the combination of ingredients and flavors. The decor is beautiful and the team very passionate and friendly.
Worth every penny (sorry, cent) We arrived here very tired after a terrible journey. We had booked some time ahead and really pushed ourselves to get here. It was a bit stressful as we wanted really to stop 150km before but the lure of the restaurant was too strong and we kept going. We quite simply had a lovely meal. Yes, of course it is expensive (the wine is very expensive) BUT it is superb quality. The service was professional with just the right amount of formaility mixed with a genuine please to see you attitude. If I am honest I hated the decor as I prefer rather more traditional surroundings but that is a very personal view and husband quite liked it. It is also dare i say a little brightly lit but do not let these minor comments put you off. It is a great restaurant that deserves its superb reputation.
Although located at a hotel, superb food and service. A bit expensive but it is worthy.
Les prix sont exorbitants... Oui la qualité est là, les plats sont bons (mais vraiment pas originaux - on reste sur du classique), le service est bien, mais les prix sont beaucoup trop chers pour ce que c'est. On peut vraiment trouver 10 fois mieux à Lyon, notamment pour ce prix là.
Première expérience a Epona, on se sent bien immédiatement, accueil chaleureux et bienveillant. Service excellent par Baptiste, très agréable et très professionnel. La cuisine est bonne, la cuisson de la daurade ne m'a pas permis de l'apprécier à sa juste valeur et l'accompagnement de tomates concassées était froid contrairement aux condiments qui eux étaient tièdes. La volaille de Bresse au vin jaune s'est révélée être très bonne, cette simplicité dans les gouts nous à manqué pour les desserts. Très bon dessert autour de l'abricot diplomate même si on reste très honnêtement sur notre faim concernant l'appellation kouign-amann qui n'en a que le nom. La carte des desserts mériteraient une ou deux propositions plus traditionnelles. Ça manque a mes yeux de simplicité. Un bon moment avec ces petites réserves. A suivre...
Très très bon avec de la quantité ! Et service au top ! juste voilà prévoyez votre portefeuille (240 pour 4) et n'hésitez pas a visiter le dôme lieu magnifique !
Très beau restaurant, les plats un délice, service impeccable, les serveurs sont aux petits soins pour garantir un repas parfait.
Deli
The best companies in the category 'Deli'