En-lai.

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Charenton-le-Pont, France

Mandarin restaurant· Asian restaurant

En-lai. Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

En-lai. is located in Charenton-le-Pont, France on 101 Rue de Paris. En-lai. is rated 4.3 out of 5 in the category mandarin restaurant in France.

Address

101 Rue de Paris

Price range

$$

Phone

+33 143785502

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jacky Tan

Good Chinese food, excellent service with very reasonable pricing. Staff were very friendly and helpful as well. Highly recommended!

M

Maik Re

First time ever I was served hot towels not only before but also after dinner in a restaurant. Nice atmosphere and service, top food, good prices. Definitely worth a visit.

M

Melanie Toal

Lovely food

J

Julien Macron

Top

N

nathalie dagdeviren

J'adore ce restaurant ! Les plats sont délicieux et raffinés. La dame et les 2 messieurs qui tiennent le restaurant sont très accueillants, gentils et courtois. Le plus : serviettes chaudes au début et à la fin du repas . Il y a un grand choix de plats ( vietnamiens, thaïlandais, cambodgiens...peut être aussi chinois ) . L'ambiance est calme et sereine. Il y a depuis peu une petite terrasse en extérieur en plus du restaurant. Je recommande vivement ! Merci En Laï

R

Raynaud Marc

Très bonne cuisine , viande tendre et bien préparée. Personnel très aimable et attentionné. Mesures sanitaires respectées avec liste contacts et gel sur chaque table. Rapport qualité prix excellent Je recommande sans réserve.

E

Eric Maggiore

La qualité a légèrement baissé, Les nems sont excellents,le canard aux cinq parfums également,mais les nouilles sautées natures m'ont donné l'impression,en étant coupé,de ressembler à des vermicelles. Le samoussas avaient une taille ridicules et étaient très peu garnis. Dommage,c'était une très bonne adresse

G

Gildas Deboutière

Une carte très bien maîtrisée, savoureuse et des propriétaires sympathiques :). Et très abordable en plus !

Popular Topics Mentioned

Open hours