COZ EAT

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Créteil, France

cozeat.fr
Restaurant

COZ EAT Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

COZ EAT is located in Créteil, France on 122 Avenue du Maréchal Foch. COZ EAT is rated 4.8 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

122 Avenue du Maréchal Foch

Phone

+33 142072488

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Sylvie Merci

This restaurant didn't worth it at all. Their salted pie are just ok and the restaurant is too small to be comfortable. Those who give them 4 to 5 stars probably haven't eat a good pie to like it. And their lunch menu dishes are just ok.

I

Isac Olave

The place is really nice and the service is the best. A lot of space to work on your computer or to read. Prices are very good and beverages are tasty. Very nice place.

I

Iffat Anwar

Amazing as always

S

Sun Set

Meilleure cantine/restaurant de tout le 94! Ne prenez pas mes mots à la légère, sans exagération, il est difficile aujourd’hui de trouver de la nourriture saine et à un prix abordable ! Les produits sont frais et cuisinés avec attention. Je recommande vivement cet établissement dont les propriétaires sont charmants et accueillants.

A

aurélie denner

Accueil chaleureux. Tout est fait Maison. On se régale à chaque fois. Je recommande si vous souhaitez manger sainement et surtout pour déguster un vrai repas !!! Yummy !

A

Audrey Ntambani

Toujours un accueil chaleureux, et les pâtisseries sont à tomber... que du fait maison et nous n'avons jamais été déçus ! Les plats sont aussi un régal ! Je recommande à 100% !

Y

Yohann Subrin

Une très bonne adresse. Le cadre est agréable, chaleureux. Le personnel très sympathique, souriant. Formule à 9 pour le plat dessert boisson. Nous avons très bien mangé. Les desserts / gâteaux sont tous très beau et bons. Des produits frais et de saison. Repas rapide sur le temps de midi. Petit clin d'œil pour les prises USB sur la table près de la vitrine.

S

Sophie Rei

Très bon accueil. Nous sommes arrivés après 14h mais ils nous ont servi en adaptant les plats avec ce qui restait. Une formule sympa avec un plat du jour poisson ou viande. La tarte figues pistache : à tomber !

Popular Topics Mentioned

Open hours