Couleur D'Asie

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Mazères, France

couleur-d-asie.poi.place
Asian restaurant· Thai restaurant· Chinese restaurant

Couleur D'Asie Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Couleur D'Asie is located in Mazères, France on 4 Chemin du Château d'Eau. Couleur D'Asie is rated 4.3 out of 5 in the category asian restaurant in France.

Address

4 Chemin du Château d'Eau

Phone

+33 567441668

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

G

Gloria Vergari

Great care is taken with this food. Even though the prices are extremely reasonable the restaurant shows real respect for the dishes they serve to their customers. Wonderful food and service. Gloria

J

Julie Smith

If you’re looking for authentic Chinese/Asian food do not go here! Not very nice food at all

A

Anth Dunn

Top class!

R

ric ricouné

Endroit très agréable, la serveuse ou patronne vraiment très sympa, la nourriture et au top du top et pour avoir voyager partout dans le monde, la pour le coup on se croit là-bas franchement allez y les yeux fermés

J

Jessica LAFFONT

Nous avons l'habitude de commander dans ce restaurant sauf que ça fait 2 fois que nous sommes très déçues. Porc au caramel sans intérêt. Pas de sauce dans le bœuf lok lac. Panure des crevettes poivre sel pas cuite, farineuse. Rouleau de printemps minuscules. Mais que s'est-il passé ? Nous avions l'habitude de nous régaler.

A

Alexia FLORÈS

Commande à emporter ce soir. Très très décevant. Portion minable. Porc au caramel sans caramel. Sauce curry sans trop de curry. Assiette couleur d Asie avec des manques... Ce n est pas le restaurant d y a quelques mois...en tout cas fini pour nous. Plus jamais !!! Dommage

A

Agathe Lescos

Des gens adorables ! J'ai aimé l'accueil, la rapidité de service et les plats maison. La touche finale, le saké offert !

A

Aline Sannac

Tres bon moment et on a bien mangé merci

Popular Topics Mentioned

Open hours