COF

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Vittel, France

facebook.com
Restaurant· Bar· Cocktail bar· Bistro

COF Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

COF is located in Vittel, France on 22 Place des Dames. COF is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

22 Place des Dames

Phone

+33 329080629

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSalad barSmall platesSpiritsVegan optionsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

JF de Bruxelles

A very pleasant surprise! I had a ‘simple’ salad that was quite sophisticated, with stuffed courgettes, and my plate of cheese was anything but boring (5 different types of gourmet cheese). Excellent local beer from nearby microbrewery (Named ‘Beer of no nation’). Very stylish 70s-inspired decoration. Fair price. What else can you ask for?

F

Felix

The opening times mentioned on Google are not accurate, they were already closed at 22.00 on saturday evening.

S

Sollrpv

Éduquez vos serveuses qui sautent sur tous les mecs qu'elles servent. Mesdames, si vous ne voulez pas que votre mari se fasse aguicher, passez votre chemin !!!! Irrespectueuse.

S

Sophie Juin

Plateau repas un regal !!. Merci pour ces plateaux très pratiquent en cette période de télétravail.

N

NaHe HeNa

Mon gros coup de coeur !!!! Tout y est ! La déco, l'ambiance, l'accueil et la cuisine Je n'ai pas eu le temps de prendre mon assiette avant de la dévorer tellement elle me donnait envie. Un burger de qualité, avec des produits frais et que dire des frites ???!!!! Une tuerie !!!! Je suis fan du concept Je recommande à 300%

J

Jennifer Léo

Première fois dans ce bel endroit, le personnel très accueillant, les plats sont peu nombreux mais très bons, je trouve que les prix sont un peu élevés par contre.. Nous y retournerons dans tous les cas car beaucoup de plats donnait l’eau à la bouche!! Merci beaucoup!

S

Stephanie B

Nous avons testé le repas du soir et un chocolat chaud dans l'après-midi et nous avons à chaque fois passé un très bon moment. Moi qui mange sans gluten, ils se sont adaptés sans problème! Le cadre est super sympa ainsi que le staff ! A faire :-)

F

Frederic MOUROT

Un très bon moment. Une équipe et un service très agréable. Une carte largement suffisante contrairement à ce qu’on pourrait penser. Un grand bravo à tous et bonne continuation !!!

Popular Topics Mentioned

Open hours