Chez Septime

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Dijon, France

chezseptime.fr
French restaurant· Bar

Chez Septime Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Chez Septime is located in Dijon, France on 11 Avenue Junot. Chez Septime is rated 4.3 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

11 Avenue Junot

Price range

$$

Phone

+33 380667298

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

O

Olly McManus

Lovely spot, outside dinning on a very quiet street, in a Saturday night it seemed like all the other guests were locals. Food was great and the wine selection was, rather unsurprisingly, fantastic! Friendly, caring service.

A

Alessandra Parachini

It’s Ok, food good but not extraordinary. We ordered sparkling water and it was extremely expensive.

J

Jean Boivin

The place to be and to be seen, not the place to eat

S

société de tir plombieroise

Yesss

M

mathilde D

J'ai passé une excellente soirée avec mes copines. Cuisine excellente, généreuse et goûteuse. Cadre très sympa avec lumière tamisée. Serveur très agréable avec de bons conseils. Digestif offert à la fin du repas. Soirée parfaite, un grand merci ! (Pensez à réserver)

G

Grégoire Adèle

Très bonne carte de vins et les plats sont au top avec un choix varié dont des recettes traditionnels bien gourmandes.

E

E Runge

En terrasse la semaine dernière, j'ai passé un bon moment Chez Septime. Les plats sont frais, simples, le personnel est très compétent, accueillant, chaleureux. J'ai beaucoup aimé le givry 1er cru il était parfait! Les œufs en meurettes aux morilles, super (mais 14 c'est un peu cher!), le tartare très bon quoi qu'un peu écœurant. C'est un mot un peu dur j'en conviens, je crois que j'aurais peut être du gouter le burger maison, ou les ravioles. Bref je reviendrais peut être manger pour en avoir le cœur net!! Oui une petite étoile en moins pour le prix: Les prix sont un peu élevés mais attention pour une cuisine très correcte.

É

Étienne Fromont

Au top! Carte simple mais super efficace ! Vivement la réouverture !

Popular Topics Mentioned

Open hours