Chez Philippe

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Cucq, France

brasserie-chez-philippe.fr
Brasserie· Bar· French restaurant· Restaurant

Chez Philippe Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Chez Philippe is located in Cucq, France on 194 Avenue Maxence Van Der Meersch. Chez Philippe is rated 4.4 out of 5 in the category brasserie in France.

Address

194 Avenue Maxence Van Der Meersch

Price range

$$

Phone

+33 321948906

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholCoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jean-François BLOQUET

top

A

Alexandre OLEON

Friendly staff, good food!

R

Rod Brown

Lovely local restaurant, with friendly staff and good food. Nice beer too. Moderate prices. Highly recomended.

D

David Brooks

Very friendly family place.

S

sophie Couture

Petite brasserie qui m'avait été conseillée pour ses moules... Eh bien, je n'ai jamais si bien mangé !! L'accueil et chaleureux le repas copieux et en ce temps de covid nous sommes parfaitement espacés des autres clients. J'y retournerai dès que possible !

D

Dominique Leviel

Nous venons de manger dans cette brasserie avec mes parents. Le service était agréable et dynamique. Les plats étaient très bons et bien copieux. On s'est laissé tenter par les desserts, on a bien fait. Les prix sont raisonnables. Je vous recommande donc cette sympathique brasserie.

N

nadine quignon

Très bonne table. Des assiettes bien copieuses et surtout très bonneµ. Personnel aimable et charmant. Nous reviendrons. Digne d'un 3 étoiles

A

Audrey Monnier Ferrario

Nous avions déjà mangé là en 2018 et en avions gardé un bon souvenir. De retour dans la région, nous y sommes retournés. Déception sur la qualité de la viande, sans conteste décongelée à la va-vite vu l'eau dans l'assiette et une cuisson bleue non maîtrisée. Le serveur a renvoyé les assiettes mais même constat... une viande de bœuf quasi blanche à l'intérieur ! les frites y sont bonnes et l'accueil impeccable mais nous n'iront plus.

Popular Topics Mentioned

Open hours