Chez Philippe et Muriel

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Londe-les-Maures, France

philippemuriel.fr
Caterer· French restaurant· Restaurant

Chez Philippe et Muriel Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Chez Philippe et Muriel is located in La Londe-les-Maures, France on 150 rue du Forum Les Seychelles bat 1 La baie des Isles. Chez Philippe et Muriel is rated 4.4 out of 5 in the category caterer in France.

Address

150 rue du Forum Les Seychelles bat 1 La baie des Isles

Phone

+33 494466836

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

T

Tom Ringland

A good find... friendly, relaxed, interesting food at a good price. The scallop and prawn salad starter was large with 10 prawns and 8 scallops: fresh, crisp and juicy. The main courses were just as well appreciated. .5l provencal rose at 8 euros complemented this 18e menu. We're going back!

J

Jean Latteur

Really nice food for a decent price. Friendly staff too.

T

Thomas Düsterwald

Top!

J

Johnny Petschel

Best price performance in La Londe ! Good and fast service.

B

buono alain

Top

K

KALINKA

Un bon restaurant. Qui ne paye pas de mine, mais l'accueil est chaleureux, le service est correct, et les plats sont très bons. Les papilles sont comblées. Seul bémol qui peut juste un peu décevoir, c'est que parfois, sur l'ardoise, sont inscrits des plats qui ne sont pas servis ce jour là. Du coup, on se régale à l'avance.... Pour rien.... ! A part ça, le rapport qualité/prix est bien présent.

F

florian lavallard

Ben... Si vous me trouvez un petit resto de famille capable de vous servir une salade de St Jacques/crevettes très copieuse et derrière un filet de bœuf au cèpes d'une tendreté de dingue à 19... Dites moi où...

O

Olivier Olivier

Nous y allons plusieurs fois par an et jamais déçus,filet de boeuf avec un gratin dauphinois (une tuerie) dans le menu à 19. Les entrées sont top et le personnel super sympa.