Chez Le

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Manosque, France

Restaurant· Chinese restaurant

Chez Le Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Chez Le is located in Manosque, France on Chemin des Champ de Pruniers. Chez Le is rated 4.4 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

Chemin des Champ de Pruniers

Price range

$$$

Phone

+33 492747817

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholAll you can eatBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Marianne Vollmer

A very good restaurant!! The food is excellent and the prices are very much affordable! I have been coming here for years now!

M

Mireille Aymes

Correct.

M

Mac Fish

Good

S

Sophie Lejeune

M'y LOVE

T

Tung Dinh

je'suis : Chef Tung Oui Ok

S

Sonia Rodriguez

Superbe accueil dans ce restaurant où les gestes barrières sont méticuleusement respectés. Malgré les masques, le sourire était bien présent et nous avons été chouchoutés. Quant au buffet, les mets étaient très bons, nous nous sommes régalés (notamment les sushis !). Une très bonne adresse à ne pas manquer. Merci beaucoup !

M

magali frederic

Super expérience. Nous avions pas manger menus chinois depuis plus de 10 ans car mauvaise expérience et jamais de Vietnamiens car pas de bon resto chez nous. Nous avons adoré. Nous espérons pouvoir y retourner avant la fin des vacances. On peu ajouté que les serveurs sont au top . Nous avons découvert ce petit restaurant grâce à mes beaux-parents qui emmènent souvent les gens là-bas. Es ce fût un délice. Les normands en vacances

P

Philippe Fradin

Très bon accueil malgré les circonstances. Les deux serveurs sont très joyeux. Les plats étaient très bon. On y retournera sûrement. Merci du conseil James.

Popular Topics Mentioned

Open hours