Chez Kim

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Troyes, France

Restaurant

Chez Kim Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Chez Kim is located in Troyes, France on 69 Rue Turenne. Chez Kim is rated 4.4 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

69 Rue Turenne

Phone

+33 652059027

Service options

No-contact deliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kids

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

O

Oliver Ferguson Jr

My wife and I went came in for dinner and the food/service was AMAZING!!! The owners were so nice and they even made a vegetarian meal for me. My wife said that the pho was great and the prices were good too! Definitely worth a visit.

\

\u200d김현우(대학원생-자동차IT융합전공)

Delicious food, Nice people are just gathered here. Love this place!

노희원

This is my first Asian food in Troyes. It is the best delicious Vietnam food I’ve never tasted before!

F

Flower

Je mangeais souvent chez Kim lorsqu'ils ont ouvert, c'était délicieux mais surtout pas chère!! Mais malheureusement depuis quelques mois, les prix ont presque doublé sur tous les plats, ce qui est très décevant. Surtout que depuis l'ouverture, la qualité a elle aussi changée, les nems aux crevettes étaient grosses délicieuses et pas chères elles sont maintenant à moitié ouvertes ou cramées avec plein d'huile a l'intérieur donc très grasses jai été vraiment déçue je n'y retournerai plus.

K

karine DURST

Produits frais et tres bons. Je recommande vivement mais il ne faut pas être pressé.

S

Sasacimoi

Parfait très bon je recommande a 100%

I

isabelle deschamps

Très bon petit resto vietnamien on y est très bien accueilli les plats à la carte ne sont pas nombreux mais les produits sont frais et les plats sont bons. Le tout est très abordable alors si vous passez dans le coin n hésitez pas allez y vous ne serez pas déçu

C

Cécilia S.B.

Personne agréable et nourriture très bonne.

Popular Topics Mentioned

Open hours