Chez H

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Angoulême, France

chezh.fr
Chinese restaurant

Chez H Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Chez H is located in Angoulême, France on 25 Rue de Genève. Chez H is rated 4.5 out of 5 in the category chinese restaurant in France.

Address

25 Rue de Genève

Price range

$$

Phone

+33 545950477

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsSmall platesVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

P

Pauli Lon

Authentic Chinese cuisine outside of Paris (not even a big French city). Located in the city center of Angoulême Chez H was a pleasant surprise for those that long for Chinese food, I ordered these meat buns for dinner, nicely baked and juicy, with a good mix of vegetables inside. I would have loved to try their noodles but didn’t have enough room to fit in more :-) absolutely friendly staff. From price level point of view it’s a bit on the high end though.

N

Nikki Goodfellow

Good service, very tasty food. Worth revisiting

S

Steve Gorridge

Superb food

A

alexandre bretheau

Top

G

Greg Jackson

The dumplings are Fab

S

Speedy Cindy

Si je veux bien manger à Angoulême c'est à cette adresse que je vais ! Les plats sont absolument délicieux, prix correct, ambiance très agréable (du temps ou on pouvait manger dans les restaurants haha). J'y amène les amis la famille à chaque fois qu'ils viennent à Angoulême et tout le monde est satisfait de son repas. Et il y a plusieurs choix pour les végétariens ce qui est très appréciable !

L

Light OfFireflies

Je suis devenue une habituée; très joli restaurant, personnel adorable et surtout, plats délicieux et abordables! Vraiment l'endroit incontournable d'Angoulême pour moi

S

sylvain zangroniz

Jamais vu un restaurant faire autant d'économie sur le dos des clients ! Les rouleaux de printemps sont une honte absolue ( 3 tiges de soja et deux centimètres de poulet enroulé de pâtes dentelées, on dirait un aperitif). Nous étions 5 à manger nous sommes tous ressortis extrêmement déçu. Je précise que nous avions pris des menus. Les entrées à 7 euros et les plats à 14 euros (sans le riz) nous avaient refroidis.

Popular Topics Mentioned

Open hours