somni

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Calonge, Spain

Tapas bar

somni Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

somni is located in Calonge, Spain on Plaça la Doma, 1,. somni is rated 4.3 out of 5 in the category tapas bar in Spain.

Address

Plaça la Doma, 1,

Phone

+34 972652732

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairs

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Offerings

AlcoholCoffeeFoodFood at barHealthy optionsSmall plates

Open hours

...
Write review Claim Profile

L

Luan Taranto

Amazing food. First impression from outside was not what we expected. Qualify if the food was simply amazing.

C

Carles Mendez

Excel·lent

M

Maria Grenader

A few nights before Somni, I had dinner at a restaurant with a Michelin star rating. Somni was so much better than that restaurant. Not only is the setting intimate and cozy, but the service is extremely personal and efficient. I always had some food or drink in front of me. The dishes took on traditional foods but with an interesting twist, for example; the veal cheek with chocolate sauce, or the gazpacho with cucumber ice cream. My meal left me completely satiated and content. I'm so glad we stumbled upon this hidden gem. I couldn't have asked for anything better. My best compliments to the servers and the chef. ¡Mi cena era perfecta!

T

Thomas Wedekind

Nettes kleines Restaurant mit einer sehr guten Karte. Die Einrichtung könnte etwas netter sein. Bedienung war wohl der Chef selber und sehr freundlich. Die Küchenfee hat aus der kleinen Küch wirklich lecker Dinge gesaubert. Alle Essen waren wirklich gut und Preis Leisung haben gestimmt. Der Käsekuchen als Nachtisch - ein Gedicht! Die Weinkarte ist gut. Zu empfehlen ist der Syrah aus dem Weinbaugebiet um Girona. Auf jedenfall sollte in der Urlaubszeit ein Tisch vorbestellt werden!!

M

Miriam Rucandio

La comida buenísima, fusión japonés y mediterráneo y el servicio y la atención excelentes. Sin duda, un gran descubrimiento que recomiendo con los ojos cerrados!

S

Sara Schäffler

Buenísima la comida, el trato excelente, platos elaborados con cariño y exquisitez. El sitio espectacular, hemos ido de cena romantica y perfecto. Aunque para ir con niños, también esta muy bien, porque hay una placita delante que los tienes controlados. Muy top!

J

Javier Santana

Maravillosa cocina, el mejor sushi que hemos probado, calidad, sabor, frescura y magnifica elaboracion. Somos de Bcn y hemos ido a todo tipo de lugares y este ha quedado por encima de todos. Toni ademas super atento.

S

sibylle schmidt

Sehr gutes und außergewöhnliches Essen. Cross Over Küche. Nicht ganz billig und nichts für den großen Hunger. Sehr nette und aufmerksame Bedienung.