La Mar Serena / Fleca

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Calonge, Spain

m.facebook.com
Restaurant· Mediterranean restaurant

La Mar Serena / Fleca Reviews | Rating 3,8 out of 5 stars (8 reviews)

La Mar Serena / Fleca is located in Calonge, Spain on Av. Torre Valentina, 1,. La Mar Serena / Fleca is rated 3.8 out of 5 in the category restaurant in Spain.

Address

Av. Torre Valentina, 1,

Phone

+34 972650786

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsSmall platesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

T

Tatiana anaitat

Very posh ambience. It is near the sea, beautiful views. It gets very crowded so I recommend to go early. The cocktails are very weird and taste good!! Under this terrace there is a disco to go later on

G

Gerard Darnes

Establiment sense pretensions però amb molt bona cuina per ser xiringuito de platja. Menu de 25 euros complert i amb bona localització on no hi ha massa oferta. Comerç familiar on no has de tenir pressa i gaudir d'una bona cervessa, molt bons plats de carta, grans arrossos i excel·lents carns ibèriques. Chapeau pel servei que sense ser grans professionals, el tracte és exquisit. Seguim!!!!!

R

Roser Castillo

El dinar correcte La situació de la taula nefasta...cosa que ha provocat una caiguda d'esquena a terra en aixecar-se de la cadira, per estar massa a prop del graó. No ha estat greu, però ens hem endut un bon ensurt, una rascada al cap i al colze.

A

Arno & Annemiek Smets

Het kalfsvlees was meer bot en vet dan vlees terwijl het bijna het duurste van de menukaart was ook zat er weinig salade bij De salade met kip was wel erg lekker Ook het ijs was niet zo als afgebeeld op de menukaart Ijs was wel lekker.

N

Nuria Pagan

Buen menú festivo

I

INMACULADA GARCIA CASTELLS

Buen menú. Todo muy bien cocinado, los sonsos muy bien fritos, y la paella de las mejores que he comido últimamente. Y los postres geniales también.

P

Paolo Toso

Vade retro!! pizza da non prendere, non vale quello che mangi, costa tanto è piccola e non è per niente buona!!

I

Ignasi Weisz Romero

Bona relació qualitat-preu

Popular Topics Mentioned

Open hours