Cafe Du Centre

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Mazamet, France

cafe-du-centre-mazamet.paqe.io
Restaurant· French restaurant

Cafe Du Centre Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Cafe Du Centre is located in Mazamet, France on Place Philippe Olombel. Cafe Du Centre is rated 4.2 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

Place Philippe Olombel

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

F

Frances Sweeney

What a treasure. Packed on a Saturday after the morning market in Mazamet. I enjoyed a Pastisse and Tapas. 4 each and watched the world go by.

T

Tim Sandford

Awful service. Had to wait over an hour to have order taken. Felt like we were being ignored deliberately. Finally had some Tapas (in a French resturant) which was ok, but ruined by the lack of service. No tip!

D

DAVID Patrice

Nice people

E

Eugeniu-Mihail Vadeanu

Poorless

P

Philippe Naus

accueil super et ambiance réconfortante De retour d'une rando de 20 km par un temps très maussade, mes 16 compagnons et moi-même avons trouvé un accueil à la hauteur pour une fin d'après-midi d'un dimanche où la météo ne prêtait pas à la fête. Rapidement servis malgré des désiratas très variés, le sourire a toujours été de rigueur. Juste une question : quelle est la radio qui mettait l'ambiance sans agressivité (genre années 70-80) Encore un grand merci . le club des 17.

L

Laurence Fournier

Personnel très agréable. Nous avons très bien mangé. Je recommande sans hésiter

M

Marianne Cantin

Je recommande ce café à 100%! L'ambiance est agréable, les serveurs sont géniaux et accueillant ! Un lieu convivial où l'on peut y passer des heures !

M

Maxence Duchemin

Ce café est très bien, pas trop cher, très bon les repas sont peu commandés mais si délicieux. Les serveurs sont très gentils et sociables. (Le meilleur Alex) La patronne polie et compréhensible du peu de critique que l'on peut lui faire et prend en compte les avis de ses clients. Tous les lundis soirs et quelques vendredis de la musique divertissante et ambiançante est proposé, principalement en été. Parfait pour boire un verre ou manger un repas vite servi et excellent. Recommandé au monde entier

Popular Topics Mentioned

Open hours