Bodrum, Turkey
Bitez
N/A
Toilets
Bitez Plajı, plajdan beklediğiniz her şeye sahip. Ben eşsiz manzarasına vurgu yapmak istiyorum. Ayrıca berrak ve temiz deniz suyu çevre adalara gidemeyenler için iyi bir alternatif oluşturuyor.
like
eski tadı yok tek bir bayan olarak rahatsız edici şeyler olabiliyor aslında çoğu yerden iyi
Bütün plajı maalesef işletmeler işgal etmiş bundan dolayı denizi biraz kirli ve gürültülü bir plaja sahip. Günbatımını burada izlemek keyifli hele birde arkadan sevdiğiniz bir şarkı çalıyorsa keyfinize diyecek yok...
Çok sakin bir plaj, cankurtaran, duş, tuvalet, şemsiye ve palmiye ağacı mevcut. Deniz hiç derinleşmiyor, temiz ve dalgasız. Etraf cafe ve restoran dolu
işletme terörü resmen, bu dandik işletmelerin sahile şenzlong ve masa konmasına nasıl izin veriliyor nasıl oluyorda bu işletmeler her yeri böyle işgal edebiliyor, yazık vallaha çok yazık birde belediye resmen sahili görmezden geliyor, çöp toplayın bari.
Yüz metre gidiyorsun,dubaları 30-40 metre geçiyorsun yani o derece,derinlik 1 metre!Yani çoluğu çocuğu götür,kafan rahat denize gir.Denizin içi ve sahil ,kumsal dahil olduğu gibi kum.Sahilden 150 metre ileride yosunlar başlıyor ve hala derinlik en fazla 1,5-2 metre,inanılmaz!Belediye plajında golgelikler var,ayrıca belediye plajinin bir bölümünde şezlonglar da var,ücretsiz. Bunun yanı sıra ,belediye plajinin iki tarafında onlarca Beach var,otellere,cafe&barlara ait.Bodrumun diğer yerlerinden ayrılan bir ozelligi,bana öyle geldi en azından,daha çok yabancı turist var.Bodrum'da genelde yerli turist ağırlıklı gördüm ben,Bitez,yabancı turist ağırlıklı sanki!Bitez belediye plajı,Bitez marinanin tam karşı koyisi,3S otelin yanında yer alıyor.Yol boyuna bir kaç araç park edilebilir erken gidilirse"saat 11 e kadar gibi diyeyim".Onun haricinde beachlerin araç park yerleri mevcut.Ortakent-Yahsi plajına ve Bodrum merkeze,Midtown AVM ye yakin Bitez.Bodruma gelinmisse,gidilip görülmesi,denenmesi gereken bir yer diyebilirim Bitez ve Bitez plajı için.Gidin bence
Bitez Denizi çok kirliydi, içinde pet bidonlar, kağıt bardaklar, maskeler, bira ve meşrubat tenekeleri vardı, ayrıca ayaklarınız denizde kumun altındaki balçığa batıyor. Hotelde kalmadım ancak önündeki şezlonglardan istifade ettik. Görevlileri ilgiliydi. Sipariş verirseniz ayrıca şezlong ücreti almıyorlar. Çay 5 tl, soğuk meşrubatlar 15 tl.
Deli
The best companies in the category 'Deli'