BCHEF

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lyon, France

bchef.fr
Restaurant

BCHEF Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

BCHEF is located in Lyon, France on 12 Rue de Condé. BCHEF is rated 4.1 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

12 Rue de Condé

Price range

$$

Phone

+33 472314672

Service options

Outdoor seatingDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCoffeeKids' menuSmall platesVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

*

****

Stumble into this place as we were searching for a place with ac because of this incredible heatwave in LYON! The staff is super friendly! The place is super clean too! Strong WiFi great for travellers who are waiting for their bus or train. Recommend

E

Emmanuel Sandibay Carbonell

Great place with good food

P

Patrick Huang

Fast casual restaurant with good food at affordable prices. Good WiFi, stayed here for a few hours waiting for my bus. Recommend!

M

Maha KM

Friendly staff.. Great sandwiches especially the hipster and le artiste

A

Allison

Mitigée... Les Burger et les frites sont bons. Par contre, je recommande beaucoup moins les Bagels... Le fromage n’est pas fondu et le bagel est froid... J’ai demandé exceptionnellement de la salade à la place des frites... J’aurai préféré qu’on me dise que cela n’était pas possible, plutôt que d’avoir 3 feuilles sans aucune sauce... Je recommande cependant pour les burgers

V

Virgile

Un peu déçu. Le hipster était bon. En revanche, le bagel Rockstar était très sec, et le fromage n’est pas fondu. J’ai eu le droit à un bout de fromage tout froid, non fondu, plus ou moins gelé. De plus, j’ai pris une salade en accompagnement, j’ai eu le droit à 3 bout de salade posé les un sur les autres, dans une boîte, sans sauce ni vinaigrette.. je déconseille donc cet accompagnement. Les frites sont bonnes. Je recommande quand même \u200d️

J

Jean-Luc MORTON

Super cool d'avoir un restaurant ouvert en ce moment! En plus cela faisait très longtemps que je n'avais pas mangé de bagel, la Rock Star est exceptionnelle, servie par une équipe dynamique, et au petits soins. Je reviendrais à coup sûr, et je recommande!

D

Damien Pugeault

Très bon accueil et beaucoup de choix, vous y trouverez forcément votre bonheur ! En cette période difficile pour tous, allez vous réconforter dans ce restaurant

Popular Topics Mentioned

Open hours