Bambino

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Marseille, France

m.facebook.com
Italian restaurant· Pizza restaurant

Bambino Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (6 reviews)

Bambino is located in Marseille, France on 59 Boulevard Eugène Pierre. Bambino is rated 4.5 out of 5 in the category italian restaurant in France.

Address

59 Boulevard Eugène Pierre

Phone

+33 486776107

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Toilets

Offerings

Coffee

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

T

Toumm s

A cozy, feel-good place to get legit italian food. First thing to applaud them for is their immaculate service. The vibe of the place is casual and cozy: brick walls, dried flowers in a jar and a tiny tea candle on your table. There is a terrace in front but we were seated inside where we could smell the great aroma of food being cooked. I ordered an octopus salade with persil sauce, confit-ed pork belly with homemade gnocchi and the giant cannelli with slow-cooked veal in tomato sauce and a lemon tart for dessert. Our cocktails arrived with haste: it was pretty, tasty and strong (so, worth the money). The octopus salad was so good, it was cooked perfectly and persillade went so well. The homemade gnocchi was one of the best I've ever had and the 2 meats were cooked perfectly. Our dessert was so well balanced in flavour. I don't have any complaints at all!

S

Stéphane Gibert

Best pizza in town, no doubt

L

Laurent Mahieu

Yummy, good italien food, nice place. Probably the best italien restaurant in Marseille.

S

Sandy Debackere

Resto italien au top. Déco des années 70, musique italienne dans les oreilles et plats savoureux et de qualité, une impression de souvenir d'enfance chez ma grand mère italienne !! Personnel accueillant et souriant! J'y reviendrai les yeux fermés !!! Je recommande !!!!

J

julien roussel

Cher et pas du tout professionnel, pâtes a l encre de seiche trop salés , raviolis a 15 euro l assiette dont la moitié sont vide , tarte délice choco impossible a finir de ce qu elle est écœurante , le personnel plus affairé a remettre les tables en service qu a servir les clients assis a déjeuner, et en guise d addition un vulgaire bout de papier servant habituellement a noter les plat pour le serveur. au final , bien cher pour ce que c est . a fuir

A

Auguste Taillade

L’accueil est chaleureux et les plats sont vraiment très bon. Petit bémol en rapport à la situation sanitaire, je déconseille aux personnes à risque d’aller dans cet établissement étant donné que les serveurs et les cuisiniers, si ils portent le masque, le porte au mieux sous le nez au pire sur le cou. J’espère que malgré la jeunesse de l’équipe ils prennent conscience de ce manque de professionnalisme.

Popular Topics Mentioned

Open hours