Au Steak House

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Rochelle, France

austeakhouse-larochelle.eatbu.com
Restaurant

Au Steak House Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Au Steak House is located in La Rochelle, France on 22 Rue Verdiere. Au Steak House is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

22 Rue Verdiere

Phone

+33 546286595

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Ava Walker

Two story spacious restaurant. Their menu is beyond my expectation. The concept is simple and the restaurant is usually packed for lunch and dinner. Staffs were attentive and nice, food was good and location is excellent. Architect and holiday decorations was very nice as well.

H

Hou Zheng

The daily menu is very economic. But there is some space for improvement for the dish. Nevertheless it is a nice place.

D

Denise Brooks

Best steak I have ever had, lovely staff and nice wine!

J

jean ronsin

Top

J

Jodoc Elmiger

Personnel sympathique, la viande est bonne mais pour le reste on est déçu... salade de chèvre chaud (rondelle de chèvre bof bof sur un toast industriel) salade mal lavée (terre) ce qui gâche le plaisir.. frites industrielles ( le comble du ridicule est que l’établissement ne sert ni mayo ni ketchup car « on ne fait que du maison!!! » de qui se moque-t-on!! bref je n’y retournerai pas ...

P

Pauline Grd

Je ne connaissais pas et j'ai pris une petite brochette de bœuf (taille s) : une viande très tendre, savoureuse, servie avec des pommes de terre, de la roquette et une sauce de notre choix. En plus, le restaurateur est très sympa. A refaire !

E

EDDY BOEREBOOM

Als Belg blijf hier weg ,2 lepels saus . En frieten moet je vragen. Vlees was wel lekker maar koud 50 teveel betaald.

C

Charline Sabrie

Restaurant super bon. La viande est d'une qualité miam-miam. Les serveurs au top de chez top. Bref super moment. Merci

Popular Topics Mentioned

Open hours