Au P'tit Lorrain

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Terville, France

auptitlorrain.fr
French restaurant· Family restaurant· Restaurant

Au P'tit Lorrain Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Au P'tit Lorrain is located in Terville, France on 82 Rue de Verdun. Au P'tit Lorrain is rated 4.5 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

82 Rue de Verdun

Price range

$$$

Phone

+33 354860479

Service options

Outdoor seatingKerbside pickupTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsKids' menuWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

S

Stanley Bryant

Well where do I start first of all the food seems to be microwaved, so mushy and alot of salt like the cap fell of the salt bottle, steak when soaked in sauce was nice but the dry bits nearly broke my teeth The salad well seems to be what's left from the turtles dinner (see first picture) yes you eat next to that! Also service was terrible no enjoy your meal how was your meal or anything complete and utter a*rseholes, And STOP putting gel on people's clothes. My skirt is ruined because of you.

G

Gianni

Correct

J

Joseph Guti

Inpecable

P

Paul Walsh

Excellent

M

maxime gommri

Technicien de l'entreprise Garanka, en ce temps de covid compliqué,je me suis laissé tenté par un repas à emporter ce midi, et qu'elle plaisir de retrouver cette gastronomie privé depuis des mois ! Je recommande sans concession ! Merci a l'équipe,très chaleureuse

K

KNEMP Fanny

C'est l'un des meilleurs restaurants que nous avons testé. Nous sommes toujours reçus et servis avec sourire et bonne humeur. Les prix sont très abordables au vu de la qualité et de la générosité des plats proposés (menu du jour compris). La cuisine est en effet faite avec passion, on ressent la volonté de satisfaire les papilles des clients. Je vous recommande ce restaurant à 200%!

G

guersing geoffrey

Réagencement de la salle et mise à disposition de desinfectant afin de respecter les gestes barrières et les distanciations sociales. Suggestion et plat de jour varié. Personnel accueillant et agréable. Je recommande cette adresse.

L

Lolo Mademoiselle

Les avis d’autres clients très positifs nous ont donné envie de partager un moment gourmand fait maison ... Grosse déception les frites congelées escalope de veau crème champignon servi avec haricots verts le tout trop cuit genre immangeable... depuis longtemps je n avais plus mangé des rognons de veau sauce moutarde à ma grande déception ils étaient tout simplement immangeable acides et trop huileux ... les haricots idem que pour ma fille ... PS : a l addition ils nous ont pas facturé deux repas ... nous étions trois ... j apprécie ce geste mais du coup nous n avons rien mangé et passer une mauvaise soirée tout simplement ..

Popular Topics Mentioned

Open hours