ATELIER DE HAMA

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Avignon, France

atelier-de-hama-avignon.eatbu.com
Restaurant· Japanese restaurant

ATELIER DE HAMA Reviews | Rating 4,9 out of 5 stars (8 reviews)

ATELIER DE HAMA is located in Avignon, France on 21 Rue Des Trois Faucons. ATELIER DE HAMA is rated 4.9 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

21 Rue Des Trois Faucons

Phone

+33 490891513

Service options

TakeawayDine-in

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

F

FLOW WOLF

We went with my mum last year and had different types of sushi there ! All amazing! The chef came and explain with passion where the fish is from and everything about it it was wonderful ! I recommend it a lot ! To everybody who appreciate real sushi !

B

Ben Hall

Lovely welcome, mesmerising watching food being prepared, excellent sushi and fabulous potatoe strings. Created a vegetarian masterpiece too!

F

Filip C

Great traditional Japanese restaurant; Very good sushi menu; excellent sake

A

ARNAUD WANTUCH

Restaurant familial qui vous emporte au Japon. Le Chef japonais, cuisine entre autre de succulents sushi, sashimi et maki devant vous, tout en discutant avec vous. Je me suis tourné vers une dorade en papillote, délicieuse et pleine de saveur. Quant au dessert, un cheesecake revisité, véritable tuerie. Le tout dans une ambiance conviviale et chaleureuse, Madame et le Chef étant très attentionnés ...

P

Pauline COVES

Super moment, ambiance chaleureuse Le chef est tres attentionné et tellement aimable La qualité des produits est excellente Si vous voulez passer un bon moment dans un bon petit restaurant et goûter l'authentique cuisine japonaise je vous le conseille les yeux fermés

R

Ragnell Allondite

Très bonne expérience culinaire , on m'en avait dis que du bien , c'est mérité , qualité des produits , qualité et gentillesse du service , cadre mignon , une bonne adresse sur Avignon pour manger typiquement japonais , assurément !

전하웅

아비뇽에서 생각지도 못한 깔끔하고 맛있는 스시집입니다. 생선의 해동상태가 매우 좋고 가지 간장조림, 된장국이 매우 맛있습니다. 또 일본인 사장님이 너무 친절하세요. 가격은 스시세트 24유로, 옆의 생선찜은 18유로 입니다. 완전 만족하고 먹었어요.

Y

Yoann Guarnelli

Accueil très agréable, le service est rapide et les plats sont fait maison et de qualité.

Popular Topics Mentioned

Open hours