An-Nam

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Orthez, France

Asian restaurant· Mandarin restaurant· Thai restaurant· Vietnamese restaurant· Chinese restaurant· Restaurant

An-Nam Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

An-Nam is located in Orthez, France on 6 Avenue du Pont Neuf. An-Nam is rated 4.6 out of 5 in the category asian restaurant in France.

Address

6 Avenue du Pont Neuf

Price range

$$$

Phone

+33 559670143

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuSmall platesVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

P

Peter Haynes

This little restaurant is a hidden gem. We had lunch here. The food was fresh, delicious and beautifully prepared. If the service is a bit slow for you be patient because it's worth the wait. Lovely.

D

David Kirkbride

A very good Asian restaurant. Does take away too.

F

FOURNIER Guillaume

Vous pouvez y aller les yeux fermés, les entrées et les plats sont excellents. Pour 4 personnes, on s'est régalés. Les tarifs ne sont pas excessifs du tout. Personnel super accueillant :D Je recommande !!!!!

N

Nelly C

Nous avons très bien été accueillis. Le repas était très bon. Nous nous sommes régalés. Les assiettes sont bien présentées et les portions sont copieuses. Nous sommes revenus avec plaisir une dizaine de fois depuis. Très belle carte avec un vaste choix. Les menus sont quant à eux très abordables.

P

PATRICK LAFARGUE

Pour moi on dirait fermer donc , je ne sais pas , il y a eu un changement de propriétaire , je crois.

A

Anthony Gassie

Ayant commandé des plats à emporte l'acceuil est sympatique et les plats sont succulent et copieux je vous le recommnde et reviendrai

C

Chris Pauchey

devanture qui ne paye pas de mine mais très bon restaurant. produits raffiné, patron vraiment sympa. merci

J

Jr Graugnard

Le patron est adorable, et les plats absolument succulents. Bravo à vous.

Popular Topics Mentioned

Open hours