Ahoy

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Capbreton, France

m.facebook.com
Barbecue restaurant· Buffet restaurant· Cocktail bar· Tapas bar· Wine bar

Ahoy Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Ahoy is located in Capbreton, France on 1 Allée Marines. Ahoy is rated 4.2 out of 5 in the category barbecue restaurant in France.

Address

1 Allée Marines

Phone

+33 558560825

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGender-neutral toiletsGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholAll you can eatBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuOrganic dishesSalad barSmall platesVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Maxime De Scheemaeker

Stopped here unexpectedly during our bike tour. Very cosy and good bbq meat !

G

Georg

It’s a really nice location. Directly at a small river. Jung and friendly service. Amazing BBQ, fresh cooked, just a place to be! We would definitely come again!

Q

Quentin Belle

Super concept, qualité au rendez vous mais surtout... Buffet à volonté !! Ambiance top et personnel chaleureux. Recommandé

S

Sketcher

Accueil bien, buffet à volonté très pratique !! Petit bémol, il n’y a pas de menu ( entré, plat, désert ) mais se n’ai pas grave, sa reste très bien. Je le recommande vivement !

M

Morgan Aumond

Super petit resto au bord d un canal. En plein centre de cap breton, idéal après une balade au marché. Grillades parfaites et à volonté avec ses accompagnements variés. Je recommande sans hésiter. Économique et copieux

S

Sabrina Aumond

Cadre super sympa et très bon concept. Prix abordable en famille tout le monde était ravi petits et grands .

L

Laurence Labat

très bon accueil, super concept et très bon le tout dans un cadre très agréable !! Merci

D

Dorine R

Cadre sympathique, personnel très agréable (contrairement à ce que j’avais pu lire sur d’autres commentaires donc agréablement surprise !) et le concept est vraiment pas mal. Mention spéciale pour la caïpirinha qui était délicieuse !!!

Popular Topics Mentioned

Open hours